Українські генетики знайшли - ключ - від вич

хвороби

ВІЛ і багато інших вірусів, наприклад, гепатит С, проникають в клітини людини, чіпляючись за особливі білкові "виступи" на їх поверхні, які імунна система використовує в якості сигналів "свій-чужий" і для передачі різних міжклітинних сигналів.

Блокування цих виростів, так званих клітинних рецепторів, може зробити клітини "невидимими" для вірусу і тим самим захистити їх від інфекції.

Як розповідають вчені, пошук антитіл, які могли б чіплятися тільки за ці рецептори і не чіпати інші білкові молекули на поверхні імунних клітин, критично важливих для їх життєдіяльності, вкрай складне завдання.

Як її прискорити, придумали в Укаїни. Наші вчені виявили методику пошуку ключів для придушення вірусу. Вони породили безліч імунних клітин, в який відключили один з генів, який є в ДНК людини. У підсумку до таких клітин антитіло приклеюватися не буде. Це дозволяє легко зрозуміти, наскільки "точно" працює антитіло і які білки і гени воно пригнічує, передають РІА Новини.

Вчені сподіваються, що зможуть в ході експериментів підібрати молекулу, яка буде придушувати ті вирости, які ВІЛ використовує для проникнення в клітини людини, і створити ліки на її основі.

Як раніше повідомляла Правда.Ру, американські молекулярні біологи виявили нове антитіло, яке здатне нейтралізувати 96 відсотків штамів ВІЛ і більшість його версій, які раніше вважалися невразливими. Це дає світовій спільноті надію, що незабаром від вірусу розроблять універсальну вакцину.

Нові антитіла, що отримали назву N6, не дають вірусним частинкам прикріплятися до імунних клітин. Вони фокусуються на тих частинах оболонки цих частинок, які схожі від штаму до штаму, що і дозволяє протидіяти такій великій їх кількості.

Нове антитіло - N6 - змогло виявити слабку точку в білковій оболонці вірусу імунодефіциту. Відкриття належить колективу з Національного інституту алергії та інфекційних захворювань США в Бетесді під керівництвом Марка Коннорс, повідомляють РІА Новини.

Антитіло знайшли в крові пацієнта, чия імунна система досить успішно боролася з інфекцією. Чоловік жив з ВІЛ більше 20 років і мав нормальний імунітет, навіть незважаючи на те, що не вживав антиретровірусних препаратів дуже довгий час.

Крім того, вчені знайшли незвичайну зв'язок між обрізанням і ВІЛ. Аналізуючи дані про спалахи епідемії ВІЛ. вчені звернули увагу на дуже дивну географічний розподіл людей, які заразили вірусом, вони були розкидані по Африці не випадково, а зосереджені в певних регіонах і країнах.

Дослідники з'ясували, що одним з факторів, крім частоти вживання наркотиків, рівня проституції і кількості одностатевих контактів, є чоловіче обрізання. З'ясувалося, що обрізання в рази зменшує ймовірність зараження ВІЛ.

Колись, десятиліття тому, ми всі - зараз дорослі, зрілі люди - народилися в одній великій і прекрасній країні. Тієї країни більше немає - а ми залишилися. І наша Батьківщина теж залишилася з нами. Адже не може ж людина бути без Батьківщини - навіть якщо її намагаються відняти, забути, оббрехати? 25 років тому нам сказали: будете жити в іншій країні.

ключ

медицина

Віце-прем'єр заявив, що Україна готова прийняти авіабудівників України, забезпечити їх роботою і зарплатою.

вчені

Матеріали сайту призначені для осіб старше 18 років (18 +).