Лікування водою кров'яного тиску

А чи знаєте Ви скільки людей страждає від підвищеного кров'яного тиску? За даними Всесвітньої Організації Охорони здоров'я кожна третя людина на планеті живе з підвищеним кров'яним тиском.

Причина смертності від хвороб серця безпосередньо залежить від кров'яного тиску людини.

Виходить, що кожна третя людина може мати проблеми з серцем в майбутньому. Що ж робити запитаєте Ви? Пити таблетки. які тимчасово знижують кров'яний тиск? Або може бути потрібно проаналізувати свій спосіб життя і виключити фактори, які впливають на кров'яний тиск. Давайте розберемося разом.

Доктор Батмангхелидж був упевнений, що виною високого кров'яного тиску в людини була відсутність води в організмі в достатній кількості. Він вважав, що збільшення кров'яного тиску пов'язане зі звуженням кровоносних судин. Але що ж відбувається в організмі при нестачі води?

Коли в організмі людини починається зневоднення - багато клітин починають віддавати воду в кров. Капілярна ложа після цього змушені закриватися. Вчені провели багато експериментів і дізналися, що при зневодненні організм людини накопичує воду з клітин (66%), з води біля кліток (26%), 8% води з крові береться. Через це кровоносні судини змушені закриватися (так як вони не можуть впорається з втратою кількості крові).

Щоб капілярні ложа відкрилися потрібно фізичні навантаження (але в міру). Потрібно розуміти, що поки капілярний ложе залишається у відкритому стані - кров вільно рухається.

Ось чому потрібно пити воду. Саме вода здатна відкрити капілярні ложа, даючи крові доступ. Завдяки воді клітини нашого організму отримують можливість насичення. Вони збільшуються в обсязі. Людина відчуває прилив сил, його стан поліпшується.

Шановний читач, я хочу сказати тільки одне - пийте в день 2 літри води і ви відчуєте себе набагато здоровіше. Якщо у вас гіпертонія, то спробуйте збільшити прийом води в день. Не поспішайте пити таблетки, які руйнують ваш організм. Спробуйте лікування водою. Вибір за вами.

Поділіться зі своїми друзями.

Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.