Альтернативне лікування раку - перегляд теми - паразитарна теорія раку

З нами: 14-02, 16:10
повідомлення: 1401
Звідки: Київ

Вчені виявили зв'язок між запаленням і раком

Ми вважаємо, що погана генетика і канцерогени з навколишнього середовища можуть призвести до розвитку ракових захворювань.

Однак це далеко не повний список можливих причин. Інфекційні агенти і хронічне запалення давно підозрюються в якості фактора ризику розвитку раку. Тепер вчені, ймовірно, наблизилися до розуміння цих механізмів.

Особливо чітко простежується зв'язок запалення з виникненням раку для печінки, товстої кишки і шлунку. Запалення цих органів найчастіше викликано вірусної або бактеріальної інфекцією.

Давайте подивимося на типовий сценарій запального процесу. Коли імунна система організму виявляє чужорідний організм, вона атакує його за допомогою клітин-захисників, які називаються макрофагами і нейтрофілами. Ці клітини знищують бактерії і продукти розпаду, «захоплюючи» їх. У цьому процесі клітини-захисники виділяють безліч високоактивних речовин, які допомагають впоратися з інфекцією і змушують механізми запалення працювати.

Запалення є нормальною реакцією організму на будь-яку інфекцію або пошкодження. Але коли запалення триває занадто довго, тканини і клітини організму також можуть бути пошкоджені.

ScienceDaily повідомляє, що дослідники з Массачусетського технологічного інституту запропонували свою версію того, як хронічне запалення викликає в тканинах злоякісний ріст. За допомогою аналізу різних генетичних і хімічних маркерів в організмі тварин вчені виявили механізми, що приводять до розвитку пухлин.

Вони спровокували запальний процес в організмі тварин за допомогою інфекції H. Hepaticus. Це було схоже на запалення кишечника у людини. Протягом 20-тижневого періоду, дослідники відстежували близько десятка різних маркерів пошкодження ДНК, РНК і білків.

У товстій кишці для знищення бактерій клітини-захисники виділяли хлорноватистую кислоту. Активний атом хлору в хлорноватистої кислоті пошкоджує білки, ДНК і РНК патогенних мікроорганізмів. Однак хлорнуватиста кислота також потрапляє в навколишні тканини людського організму, викликаючи пошкодження епітеліальних клітин товстої кишки.

Крім того, вчені звернули увагу на пригнічення процесів відновлення ДНК в клітинах товстої кишки. Поєднання цих двох механізмів взаємно збільшує ризик розвитку раку.

Щоб уникнути хронічного запалення, зробіть акцент на свіжі овочі та фрукти, а також лляне масло і морепродукти. Антиоксиданти і омега-3 жирні кислоти знижують дію вільних радикалів і мають протизапальну дію.

З нами: 14-02, 16:10
повідомлення: 1401
Звідки: Київ

Бактерії-симбіонти слизової рота збільшують ризик виникнення раку підшлункової залози

Фахівці Університету Брауна (США) виявили прямий зв'язок між симбиотическими бактеріями ротової порожнини і раком підшлункової залози. Правда, результат цей поки лише суто статистичний, тобто вчені мають справу з простою кореляцій між присутністю в ротовій порожнині штамів Porphyromonas gingivalis і ймовірністю виникнення онкологічного захворювання.

Дослідники використовували відомості більш ніж про 500 тис. Чоловік, історії хвороби яких зберігалися в міжнародній медичній базі даних. Було відібрано 405 пацієнтів, які страждали тільки від раку підшлункової залози, без домішок інших онкозахворювань. В паралель до них взяли 416 здорових людей, які збігалися з хворими за віком, статтю, етнічної приналежності та ін. Всі вони здавали аналіз крові, і він перевірявся на наявність антитіл проти 25 видів бактерій ротової мікрофлори. Одночасно, зрозуміло, враховувалися такі показники, як шкідливі звички (куріння і т. П.), Маса тіла, ускладнення у вигляді діабету і інші чинники ризику.

В результаті вдалося з'ясувати, що наявність антитіл проти бактерії P. gingivalis загрожує майже дворазовим збільшенням ризику раку підшлункової залози, про що можна прочитати в журналі Gut. Тут необхідно підкреслити, що оцінюється не активність самої бактерії, а реакція імунітету на неї. У той же час антитіла на два інших виду бактерій слизової рота, навпаки, супроводжувалися 45-проценним зменшенням ризику появи ракового захворювання. Тобто справа, мабуть, в діяльності самих бактерій: одні симбіонти благотворно впливають на підшлункову, а інші - ні.

Попереду у вчених робота по з'ясуванню фізіологічного механізму, який пов'язує ці конкретні бактерії і рак підшлункової залози, - якщо, звичайно, такий механізм існує.

Цей різновид раку досить важко діагностувати на початкових стадіях, а якщо врахувати, що це взагалі одна з найагресивніших і неприємних пухлин, не дивно, що дослідники намагаються використовувати найменшу зачіпку, щоб отримати перевагу над хворобою.

Підготовлено за матеріалами Університету Брауна.